3 października 2018

Próba, pochwała.

Hej. Muszę się Wam pochwalić :) Kolejny dzień diety zaliczony. Co prawda wpadła ta pizza wspomniana wczoraj, ale zjadłam jeden kawałek i zmieściłam się w limicie. Pisząc tamtego posta byłam załamana że pewnie zawalę ten dzień i rzucę się na tę pizzę, ale jakoś mi się udało wytrwać. To była taka próba mojej silnej woli, nie pierwsza i zapewne nie ostania. Gdybym zawaliła to teraz pewnie pisałabym jaka to ja jestem do niczego i że siedzę załamana, no a tak to przynajmniej nie mam dużych wyrzutów. Co prawda jakieś są, bo fastfoodów miało w ogóle nie być, no ale lepiej w małych ilościach niż w dużych (chociaż wiadomo - najlepiej wcale...) Szkolna pedagog powiedziała mi dzisiaj, że zeszczuplałam i że zrobiła się ze mnie taka miniaturka xD Mając 156? cm wzrostu to nic dziwnego, no cóż :p Lecę już i przestaję przynudzać. Trzymajcie się ♥

Bilans:
-kanapka: 120 kcal
(co w niej było?
-kromka chleba tostowego: 78 kcal
-plaster szynki: 40 kcal
-pół plastra pomidora: 2 kcal)
-kawałek pizzy: 365 kcal
-słaba kawa: 14 kcal

<< 01,02,03,04,05,06,07... >>

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zaliczonego dnia. Lepiej zjeść coś w niewielkich ilościach niż odmawiać sobie i w pewnym momencie się na to rzucić. Trzymaj się i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och faktycznie malutka jesteś. Zwycięstwo woli nad pizzą. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że udało Ci się zaliczyć dzionek. Gratuluję. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa silna wola poczęstowac się i nie zjeść wszystkiego, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! I powodzenia dalej nad utrzymaniem silnej woli!

    OdpowiedzUsuń
  6. https://wygram-walke-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym chciała mieć tyle wzrostu, mam 179 cm i moim marzeniem zawsze było żeby facet objął mnie tak żebym poczuła się jak malutka księżniczka i zmiesciła cała w jego objęciach, taka mała kruszynka, także ja uważam Twój wzrost za dobrą cechę :)
    Gratulacje że zaliczony i gratulacje ze ktos zauważył że schudłaś!

    OdpowiedzUsuń