20 września 2018

Choroba, witaminy?

Hej. Co u Was? Mnie zaczęło boleć gardło, ale jutro piątek także jakoś przeżyję tę szkołę ;p Przynajmniej (jeszcze) nie boli mnie głowa. Mam do Was pytanie, zażywacie jakieś witaminy? Wiem, że powinno się ich dostarczać poprzez zdrowe jedzenie, natomiast wiecie jak jest, w końcu wszystkie tutaj się odchudzamy, no i (w moim przypadku) nie dostarczę wielu składników odżywczych organizmowi przy 500 kcal. Wracając do witamin... biorę codziennie jakiś tam Rutinoscorvit, witaminę C i rozpuszczalną multiwitaminę, ale nie łudzę się że te suplementy dadzą mi wiele, bo powinny być tylko uzupełnieniem... Jedz 500 kcal i jeszcze miej pretensje o niedobór witamin - brawo ja ;) Poprawiłam dzisiaj dwie oceny z wf o stopień wyżej, także jestem nawet zadowolona, ale się nie zmęczyłam, nie spaliłam wiele :( Trzymajcie się chudo ♥

Bilans
-kanapka z salami: 459 kcal
(kupiona i w dodatku duża...)
-wafel ryżowy: 36 kcal
-2 ogórki konserwowe: 4 kcal
razem: 499/500 kcal

<< 17,18,19,20,21,22,23... >>

10 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio miałam problemy z gardłem, ale wzięłam jakieś tabletki i przeszło, została tylko chrypka i lekki katar. Co do witamin to nie mam pojęcia co ci mogę polecić mam wyższy limit i dostarczam ich pewnie więcej), od jakiegoś czasu biorę biotebal, staram się codziennie, ale czasem się zapomni. Czy są efekty? Nie zauważyłam, ale chyba za krótki okres by móc coś wywnioskować. Fajnie, że jednak zdecydowałaś się zostać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore omege 3,6,9 by mi mózg nie zamulał :P Moim zdaniem się przydaje bo nie mam tak złej koncentracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję poprawienia ocen z WF. Na ból gardła polecam kupić tabletki na gardło dla diabetyków, nie mają cukru i działają, więc nie trzeba panikować i przeliczać ilości glukozy na kalorie (chociaż może to tylko moje dziwactwo). Multiwitaminy z tego co wiem nie działają do końca tak jak miałyby, tzn. część witamin się nie wchłania w towarzystwie innych, ale zawsze to robienie czegoś dla siebie, prawda? Suplementuję B12 i D3, czasem wpadnie jakaś biotyna.
    Trzymaj się i powodzenia jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo ♥
    Dziewczyna ze zdjęcia ma super bielizne <3
    Mnie też jakby chciała jakaś choroba złapać :/
    Nie zażywam witamin. Biorę tylko leki na epilepsję i przeciw alergii. Witaminy jedynie we warzywach.
    Wow ta kanapka z salami ma na prawdę wiele kcal...
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taka teorię, że jak organizm czegoś potrzebuje, to sam o to prosi. Np niedobór wit C: mam ochotę na kiszoną kapustę. Jak dzika. Swoją drogą polecam - malutko kalorii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malutka mam tyle wzrostu co Ty I waze 49 kg i tez nie jestem zadowolona ze swojego wygladu. Niby mieszcze sie w ciuchy 34 czasem nawet 32 ale nie wygladam w nich tak jakbym chciala. Przerabane mamy z tym wzrostem. Dluga droga przed nami trzymaj sie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zażywam jeszcze witamine D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie zażywam witamin wiec nie wiem co polecić. Pozdrawiam. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam że lecytyna na koncentracje jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń