3 września 2018

#1CSGD-Rozpoczęcie roku.

Hej. Miałam dzisiaj rozpoczęcie. Ogólnie nie było źle. Usłyszałam od wszystkich dziewczyn jak to schudłam, jaka jestem śliczna, piękna, wow i że mnie w ogóle nie poznały i że super się pomalowałam. Później jeszcze usłyszałam od jednej koleżanki, że sylwetka marzenie. Najlepsze jest to, że według mnie wyglądam nadal jak gówno. Dosłownie. Nie przesadzam. Po szkole jeszcze małe zakupy i to tyle. Wczoraj mama powiedziała mi, że urósł mi brzuch, a dzisiaj, że jestem trochę grubsza niż ostatnio. Nie powiedziała mi tego w chamski sposób, my tak sobie na luzie i szczerze zawsze gadamy po prostu (co nie zmienia faktu, że oczywiście trochę mnie to przybiło). Wszystko pewnie przez to, że przez te ostatnie ok. dwa tygodnie wakacji ciągle jadłam. W ogóle to chyba zapomniałam się rano zważyć. Nawet nie pamiętam czy to zrobiłam czy nie hah. Jutro rano przed szkołą i śniadaniem szybko się zważę i dam znać wieczorkiem. To chyba będzie na tyle. 1 dzień diety udany, bilans niżej. P.S. Mój cel to nadal 49 kg do 20 października! Do jutra ♥

Bilans: 
-1 łyżka oleju: 90 kcal
-1/2 paczki warzyw na patelnię: 106 kcal
-niecały ogórek kiszony: 4 kcal?
Razem: 200/200 kcal

<< 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14... 30 >>

6 komentarzy:

  1. Ogórek cały ma 2 kcal😂 super bilans mi też dzis mówiono mile slowa💜❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj jem ogórki konserwowe, kiszonych na prawdę nie lubię, więc w tej kwestii nie pomogę, bo nie wiem 😂😂 Bilans świetny i na prawdę podziwiam CSGD, bo to jak głodówka. Ja na razie nie chcę schodzić na takie niskie bilanse, ale zobaczymy co będzie potem.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie komentarze są warte każdych wyrzeczeń! Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogórek kiszony ma 7 kcal, a poza tym pewnie pięknie wyglądasz *0* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. A czy twoja mama nie przesadza czasem? Jak marzysz o 49 kg i jesteś blisko to raczej niemożliwe żebyś przytyla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci takich komentarzy. Ja słyszę tylko czasem podczas rozmowy słowo określające mnie; szczupła. Ale nie jestem z tego zadowolona. Dlatego gratuluję. ♥
    A tak poza tym, skoro przez 2 ostatnie tygodnie wakacji tylko jadłaś to nie będzie Ci lepiej zrobić diety ze średnimi i niskimi bilansami? Jak na przykład Ultimate Skinny Girl Diet (edited)? Minimum tam jest 300, ale pamiętaj, że nikt nie każe Ci jeść idealnie tyle.

    OdpowiedzUsuń